35116 - Two Girls Double The Shit!

After eating a bad Chinese both girls have a very bad feeling in there stomach and it's not long before their panties are full of soft and sticky shit.The girls are feeling VERY horny and Danni and Jessie are soon touching their pussies through their messy panties, sitting on and squishing the dirty loads between the floor and their asses and smearing shit over each others legs, bellies, tits and pussies! It isn't long before they start to masturbate each other, getting hot, heavy and messy together!

35116 - Two Girls Double The Shit!

35130 - Scatboy must be trained P2

After Lisa had shit in his face i have to shit to and like to shit in his stupid mouth but he does not manage it and his mouth is closed. what a stupid scatpig. That is the time for Lisa and she begins to smear the hole shit over his toiletface and his body with her boots. Finaly the toiletslave is totally coverd with shit.

35130 - Scatboy must be trained P2

35137 - Pointy Pooped Panties!

Sophie is lying on her bed in a pink tshirt and a little pair of crisp white panties, reading a book. She looks up at you and tells you how her book is very sexy and full of extremely naughty things! This starts her own naughty thoughts running through her head - thoughts of being dirty, thoughts of filling her panties with a hot and heavy load!"I need to pee, but I'm not going to the bathroom. I want to feel all that hot pee soaking through my panties!"Squating on her bed, Sophie releases a long hot stream of pee that pours through her panties, and spills from the leg bands like a waterfall. Sophie sighs with pleasure as she's bathed in the warth and listens to the pee splashing on to her bed. As she rubs her fingers across her soaked bum and pussy, Sophie tells you how much she needs to poop!"I bet you'd love to watch me poop my panties" Sophie says sexily.Pulling her panties up tight around her bottom, she begins to push. Sophie feels so full and she's sure this is going to be a big one! As Sophie begins to push, we can see the end of her poopy pressing out in to her panties. She grunts and groans as she pushes harder, pushing the poop out even further. Her white panties are being pushed out so far that instead of them being wrapped tightly around her bottom, they are pushed out in to the shape of a tent! As Sophie continues pushing this huge load out, another gush of pee escapes and runs down her thighs. She feels so hot and sexy. Theres no better feeling than peeing at the same time as filling your panties with a big dirty poop!Sophies panties are hot and heavy and she tells you how good it feels."It feels so good! A heavy warm shit in my panties"Sophie sticks her bum out in your face and runs her hand all over the huge bulge in the back of her panties. She is so turned on, and her pussy is dripping with excitment! She sighs with pleasure as she begins to masturbate through her wet and messy panties. Telling you how good she feels, she begins to rub harder and faster. The big bulge in her panties is bouncing up and down right in front of your face as she gets more and more excited!Pulling her panties down at the back. Sophie gives you a look to see just how messy she is, before turning over on to her back. As she lays down, she feels the hot poop spreading over her bum cheeks"OMG yes! This feels so good!"Sophie reaches out for her big cock shaped dildo, and with her legs open wide begins to rub it all over her throbbing pussy. Pulling her dirty panties to one side, Sophie moans out with excitement as she begins to fuck herself.Sophie loves the thought of you being so turned on watching her, and tells you to touch your self also. "Rub your cock up and down ... look at my dirty bum! ... Look at me and rub your cock hard for me ... Oh yes!"Sohie slaps the dildo against her poop filled panties, spreading the poop even more. You can see how excited she is as she thrusts it up and down against her pussy. Turning back on to her hands and knees, Sophie pulls the back of her panties to one side. The big messy load is squashed right across both her bum cheeks!With her bum poked up high in the air, Sophie continues to masturbate. The back of her panties are absolutely filthy! She thrusts the dildo hard and fast, pumping in in and out of her pussy. "OMG I'm going to cum ... I'm cumming ... OMG"Sophie bursts in to a huge orgasm that ripples through her whole body!"That was so hot" She tells you "I'm so dirty!"Sophie gives you another look at her messy panties and then picks up her book. She lays back down on her bed and tells you how she's not even going to get cleaned up out of her dirty panties - She might want more fun later!

35137 - Pointy Pooped Panties!

35178 - Poop In A Pee Shoot!

This movie started out as a short wetting clip, but the camera man got more than he bargained for this time!After holding on for hours getting my bladder nice and full, I really couldn't tell any more if the desperation was coming from needing to pee or needing to poop. After a minute or so of holding my bursting bladder in the shower, I finally couldn't hold on any more and let it all go, soaking my jeans.Taking my wet jeans off (still in the shower) I got on my hands and knees and poked my bum up in the air for the camera to get a good view of my wet panties. Maybe it was the position I got into, or maybe just the moving around, but it was at this point, with my bum poked high up in the air, that I realized I seriously had needed to poop all along. It just started coming out on it's own, even tensing up didn't help, and then a HUGE (and I mean HUGE!) poop, slid it's way into my panties!I could feel my panties stretching out to accommodate this enormous bulge that had just filled them, but I had no idea quite how big it was until I slid my hands between my legs to feel it. OMG it's HUGE! It even pulled the leg bands of my panties away from my legs!By now I'm feeling so hot. I'm not caring that this is not what was intended for the clip. I run my hand over my full panties, my pussy dripping with excitement. On my hands and knees I slip my fingers in to my filthy panties and begin to masturbate!This clip also includes great footage of after I'm done having dirty fun. As it was not planned I didn't have the usual wetty wipes at hand to clean up the big mess I'd made. Taking off my panties, and dumping the contents in to the toilet, I reached to get some toilet paper to clean up the escaped poops from the shower - there's none! Just a couple of empty rolls! Plan B ... empty toilet paper holders could make an awesome poop scoop! Using my new found poop scoop I clean up the shower before getting back in to it to clean my extremely dirty bum!

35178 - Poop In A Pee Shoot!

35200 - Crushing Polenta With Shit - mobile version

Wow !!! What a tasty food !!! Polenta is ready to be eaten. But Mistress Melissa has not forgotten that the slave is still a slave and of course she is eating from the floor, not from a plate. Look at her with how much tenderness and passion she is crushing the polenta? Wouldn't it be nice if you could stay near her feet, would you be grateful to lick her heels, to clean her shoes to admire her body, to feel her fragrance; but since you're still away, Melissa does not take vacations with her slaves!!!

35200 - Crushing Polenta With Shit - mobile version

35136 - Shitty Lace Panties

Sexy Sophie is in the bathroom, feeling pretty desperate to poop. She opens up the lid of the toilet and finds a terrible mess inside! Her roommate got drunk last night and was sick in the toilet, and she didn't even clean up after herself! "Oh my god, it's nasty! I'm not sitting on that!"Sophie doesn't know what to do. She really has to poop but she doesn't want to sit on the dirty toilet, or clean up her roommate's mess. She sits on the side of the bath and tries to hold it in while she thinks about what to do. She jiggles and holds her tummy, but it feels like it's going to come out any second!She doesn't have any choice, she can't wait a single second longer."I need to poop!"She leans over the closed lid of the toilet and the poop starts to come right out into her little white, lacy panties! The fabric pulls tight, pointing out as the poop emerges. She runs her hand over the bulge. It feels warm and squishy pressed snugly between her smooth ass cheeks and the tight fabric of her panties. It actually feels very nice, and, to Sophie's surprise, a little bit sexy. Sophie lays down on the bathroom floor and starts to rub the warm, messy mound in her panties. She rubs her bottom against the floor, squishing the little load all over her backside. The she starts to pub her pussy through the panties, moaning and gasping.She turns around and you can see the once little bulge has become a huge brown stain all over the back of her white panties. It's so messy!She pulls aside the panties so you can see her filthy, poopy pussy. "Just look how dirty I am!"Sophie rubs her clit through the messy panties and it isn't long before she is coming! What a dirty girl! Pulling down her panties, you can see the huge mess inside. Maybe she should leave them on the floor for her roommate to find!

35136 - Shitty Lace Panties

35221 - Shitting In My Bosses Panties!

Sophie is cleaning a house for some extra cash and she comes across the owners new 'body slimming panties'. The full panties are very tight and and do just the job of making Sophie's hips look nice and slender. But when she feels the need to poop, Sophie doesn't take them off, she goes right inside the tight nude panties!How naughty of Sophie, these panties aren't even hers and now she's ruined them with a load of very runny, very stinky poop!With her panties filled, Sophie starts feeling very horny and it isn't long before she's rubbing her dirty pussy through the stained panties, making a terrible mess until she comes. What a filhty, messy girl!Watch as Sophie cleans every smear of poop from her dirty ass and pussy until she's all clean again. She can't say the same for her bosses panties though - she'll probably lose her job, but the dirty game was worth every second!

35221 - Shitting In My Bosses Panties!

35175 - Shit Packed Plastic!

If you love dirty girls, then you are in luck. This is Sophie's dirtiest clip ever!Sophie has on a sexy little black dress, but the sexiest part is hidden beneath. She's got on a pair of clear plastic pants and she's got a very sepcial, very messy surprise in store, just for you!Stripping off, then kneeling down down on the floor, Sophie wiggles her plastic-clad ass in close up. She starts to moan and you wonder what she could be doing? Then it becomes clear as a dark spot appears in the plastic pants!"Is your cock hard watching my poop push out into my pants?"It's hard and getting harder as Sophie pushes and you see the big poop stretching out her asshole through the clear plastic. It slides out, pressing against the pants. The hot shit steams up the plastic and your cock strains against your pants! Sophie brings her filthy ass closer and spreads it apart so you can see the huge poop straining against the plastic. She rubs the hot load through the plastic, smearing it around her creamy ass a little.Sitting down on the mushy lump, Sophie begins to rock back and forth, squishing the mess all over her pussy and ass. The plastic pulls tight over her pussy and she starts to moan. Flipping over to show you the spreading mess, she starts to rub her clit furiously through the filthy plastic. Sitting back down on the poop, she circles her fingers over her pussy until she fills the plastic pants with cum as well as all her dirty poop.

35175 - Shit Packed Plastic!

35181 - Hot And Sexy Dirty Diapered Ass

Dirty girl Danni rushes into her apartment block and quickly puts on a diaper in the lobby. She's gotta go poop so bad, she can feel it already starting to push out of her little asshole and she doesn't want to make a mess of herself in the lobby, where anyone might see her. She manages to hold it in until she just gets into her apartment, but once she is safely inside, she relaxes, letting the big poopy slide out into her diaper!Oh, that feels so good! Danni loves the way it feels as more and more dirty poop pushes out into the tight diaper, squishing in between the lining and her smooth bum! She opens up the leg band to look at the mess inside in the mirror. Looking behind her, she cups the hot little bulge and pushes more and more poop out into the diaper, watching as it starts to escape out the leg bands! Danni sits down on the hot, mushy mess and starts to stroke her wet pussy through the diaper, looking at herself in the mirror and feeling extremely horny and sexy and dirty as the poop starts to squeeze out the sides of her diaper. The feel of the mess spreading out over her ass just makes her feel more turned on and she crouches down on all fours, looking back at her dirty diapered ass in the mirror."Oh yeah, I'm gonna cum in my diaper," she moans, rubbing herself harder and harder through the stained diaper, cumming as she spreads the mess all over her dirty pussy. "Wanna see my dirty ass?" She asks, pulling the leg band of the diaper open. She opens the tapes and carefully slides the diaper off, revealing the huge poopy mess inside before it falls to the floor. Spreading her ass cheeks apart, she looks back in the mirror at her filthy, poop-covered ass. Danni is such a sexy, dirty girl!

35181 - Hot And Sexy Dirty Diapered Ass

35132 - A shitty diaper!

I wore my diaper to work today! It made me so excited knowing it was right there under my little skirt. Every time I moved I could feel it brushing against the insides of my thighs. By the time I got home I was just so desperate to touch myself!I sit down in front of you with my legs up and open and show you my diaper. My pussy is aching to be touched and dripping wet and it sends tingles all over as I rub my hand up and down teasing myself.As I play with myself I begin to feel like I need to pewp. OMG this is so hot. I wanted to fill my diaper with a big mess so bad! So with my legs still open wide in front of you, I begin to push, I can feel it coming! My little diaper is tight and I have to push hard but I manage to get it out.Almost immediately my room fills up with the stinky smell of pewp, but I don't care, I'm way to excited, I wriggle around on the mess I've made in my diaper and carry on masturbating.I can feel my self getting close, and rub harder and faster until I cry out with pleasure as wave after wave floods over me as I cum to an amazing orgasm!

35132 - A shitty diaper!

35168 - Scat all over my toys

Blonde teen can't hold her piss and pees all over herself and her towel in her room...but that doesn't stop her. She wants to push more stuff out.... she starts fucking her ass with her toys and pushing them out covered in yummy stuff ;) When she's all done, she slowly moves her toy towards her face...

35168 - Scat all over my toys

35107 - A Sign Showing That She Passed By - mobile version

A forest road in Transylvania, a beautiful girl exploring this region, a rock appears to form a rare cave in these places and behold nothing is missing from this unique landscape. But Melissa surprises us, this time again, she will leave you a sign showing that she has passed by: a capital letter written on the rock , but she isn?t using the chalk, she writes with ... ?? What is she using?? :))

35107 - A Sign Showing That She Passed By - mobile version

35135 - Shitty Panties

Today I was having friends over for lunch so I needed to give my apartment a quick clean before they arrived, I'd felt I needed to go to the bathroom for a while, but decided to hold on until I'd got everything else done.As I'm cleaning the kitchen floor, I tell you how the urge to poop is getting even stronger. With my hand holding my tummy, I go faster at the cleaning. Suddenly I can feel it coming, searching it's way out!I know there's no time to get to the bathroom and instead squat on the floor and let the big warm mess fill my panties.Mmmmmm it feels so good to finally let it out, I give a few more pushes and totally fill my white panties. I put my hand behind me and feel the load sat snugly inside.My pussy begins to tingle and I'm feeling so horny at what I've just done. Turning back around, I sit my messy butt on the clean kitchen floor that is now also covered in a big puddle of pee.I sigh with pleasure as I feel the warmth of the pee and the mess in my panties spreading all over my butt. With my pussy throbbing I know I need to cum.Picking up my dildo, I rub it all between my legs and over my dirty smelly bottom before pushing it down the front of my panties and begin fucking myself with it.I tell you how good it feels as I begin to pump harder and faster. I change positions a few times, until I can feel an orgasm building. Mmmmmm I moan to you how close I am before bursting in to an amazing orgasm!Realizing how soon my friends are going to be arriving, I wipe up the kitchen floor and then run to the bathroom and jump in the shower.

35135 - Shitty Panties

34473 - Creamy shit with pralines

Saussagy, creamy and with a couple of beautiful solid chocolate in the middle, which stretch my anus here and there - that you see in beautiful close-up as it comes crawling out of my butt hole. :)

34473 - Creamy shit with pralines

34464 - Shitting on a dish

Moist, creamy and nice lubricant - a hot wet pile on a plate - that I am shitting in front of your eyes with beautiful spread legs, with a sweet summer dress and spring-like heels!

34464 - Shitting on a dish

34463 - Constipation very close

Oh yes ... Constipation is always worth watching, isn't it? When the chunks wide the rosette, when the sausage goes a bit back and forth, when the hole swells more and more .. and then the chunks slide out, with effort .. You really like that, don't you? :)

34463 - Constipation very close

35105 - Toilet time - sooo close!

Oh, that was really urgent! so there was a nice long scat from my sweet asshole and a lot of my delicious champagne. It is not possible to be closer to my shit ... I'll see you next time under my ass ;)

35105 - Toilet time - sooo close!

34934 - Shitty Shopping!

Daisy gets ready to head out for christmas shopping. She has a nice sweater on and a pair of very tight skinny jeans. Her yoilet is broken and Daisy's boyfriend was supposed to fix it, but he hasn't yet. When she needs to go to the bathroom before she leaves, she not really sure what to do...Looks like she has no choice by to go in her pants! Watch as daisy fills her jeans and panties with a giant, messy load of stinky poop! She's such a dirty girl! She gives you some great glimpses of her shitty panties, then has a lot of fun getting even more dirty!

34934 - Shitty Shopping!

35075 - Upclose shit and piss

Hehe, You like watching me go don't you? Well I decided instead of being selfish, I'd flick on my camera and let you watch me go to the bathroom, Upclose, and HD, so HD you can hear it coming out of my ass. It's as if you were sitting in front of me ;). See me shit and piss.

35075 - Upclose shit and piss

35020 - Skinny Dipping, Messy diaper!

It's a beautiful summer day and Danni's come down to the beach to cool off in the water. She takes off her dress and bra and steps into the clear water in just her little black g-string. She splashes around in the shallows, enjoying the feel of the sun on her pale skin. She's having a lovely time in the water when she's struck by the need to poop! Oh wow, she's really gotta go! Did she maybe eat something bad at breakfast? There are NO bathrooms anywhere close, and she's going to be in terrible trouble if she didn't put a diaper in her backpack before she left the house! Lucky for Danni, she did tuck one in. She slides her wet G off and crouches down behind some rocks. She quickly gets the diaper on and taped up just in time. As soon as it's securely around her hips, Danni turns over and a big load of hot poop starts to fill up the diaper! As it fills up it hangs heavy between her legs. Danni sits down and pulls the legband open, revealing the mess inside! The hot poopy squishing between her bum and the tight diaper feels so nice, and Danni (being the dirty girl she is) can't help but feel a bit turned on. She's topless and in a filthy diaper, out in public where anyone could catch her at any minute - it all adds up to a very naughty, very excited feeling! Danni starts to stroke her pussy through the diaper. She can feel the poopy mess inside spreading out over her bum and pussy. "Oh, I'm such a dirty girl!" She rubs herself faster and faster til she's cumming, pressing down onto the dirty load in her diaper! Untaping the sides, Danni opens the diaper and you get a glimpse at the giant load inside! It's so stinky! Danni throws the messy diaper down behind some rocks, then wipes her dirty ass with another diaper to get some of the mess off! She pops her dress back on and then tiptoes back into the water to properly wash her messy bum. As she does so, a man comes along to what WAS her private spot and starts to climb down right by where she discarded her smelly, messy diaper. Carefully she gathers up her things and hurries away. Imagine if he had come along a few minutes earlier and got an eyeful of our favourite dirty girl?

35020 - Skinny Dipping, Messy diaper!