13053 - College girl Libbys first time

Mistress Rayven put the word out that she was looking for more women to shit on her toilet slave. Young petite college girl Libby answered her ad and came by to take a nice messy soft smelly shit in the toilets face. After shitting in the toilets face she wipes her cute ass and leaves without a word. This clip has an added slow motion and sound bonus at the end. You can hear every noise out of her shitting ass and every plop that hits the toilets face.

13053 - College girl Libbys first time

10258 - Shitting clip with bushy pussy

Hey everyone! I'm back! :) Did you miss me?!?!?This clip is just over 3 minutes long. Alot of pushing for only a little big of poop to come out. It was so hard, so dark & sooooo stinky!Watch as my sexy asshole dilates & this stinky little log is produced! I've added a few still pictures of the aftermath right after wiping in the video, enjoy!PS... no my PUSSY is NOT angry, that is just some WILD JUNGLE BUSH! Full grown vegetation! LOL

10258 - Shitting clip with bushy pussy

14962 - Shit on Niggeesha!

Keisha was dancing at a nigh club on hip hop night. She kept eyeing my guy. Which gave us the cruel idea of manipulating her.We danced with her, invited her to our home, and made her think we were her friend. We let her know that we were interested in a threesome, which she was very interested in! She sent me pictures of herself in lingerie. Gross!Watch me compare my beautiful white features to her disgusting black features. I ash my cigarillo onto her pictures and laugh at how ridiculous she is. I am such a racist bitch. I even shit and piss on her pictures and then show the video of me making fun of her to all my friends. I threaten to show her pictures to her boss at work! Wow!

14962 - Shit on Niggeesha!

13630 - Swallow it old man

A session with Lady Deluxe. She loves it to have a feet massage, then takes the breath of the slave with her naked buttocks and pees slowly all her juice in his mouth.

13630 - Swallow it old man

12538 - Here, take this bag of sh*t

I wake up and read my emails, looks like Aaron wants to watch me go in a bag, and then send it over to him. OMG! Watch me go in a plastic baggie (to be vac sealed later), and then wipe and pee on my throne. I then show you some ass winking, Aaron loves it when I wink at him!

12538 - Here, take this bag of sh*t

14308 - This is what happens when you come to my house.

One of my favorite guys who I send poo to wants to know what it would be like if he comes to my house and I go "directly in his mouth." I sip on my wine and tell him exactly what will happen, and I am so fucking serious! I want him beneath me badly!Watch me from a point of view angle as I shit. You will see my asshole gaping as I push and relax. You will see me take an unusually hard shit right from above. I don't want you to miss a thing.

14308 - This is what happens when you come to my house.

7322 - Chocolate delight

A great shot from the back. I'm bent over the edge of the counter pushing with all my might. I whipped up this chocolate delight just for you. This baby has been brewing for the past 2 days! Wiping and aftermath!

7322 - Chocolate delight

14398 - Cocoa Soft Serve

Watch as Unique's cocoa ass makes you a delicious dessert as you wish it was right in your mouth. Can you feel it tingle against your taste buds??? You know you want her thick ebony ass to smother your face as she force feeds you her chocolate pudding. Open up and get ready!

14398 - Cocoa Soft Serve

12951 - Smoking Toilet

Ms. Anna gives you an up close and personal look as what its like to be her pee drinking shit eating toilet. Hows it feel to drink her pee and eat her fat logs?

12951 - Smoking Toilet

11211 - A mushy load onto the counter

This clip here has some good sound effects as I push out this mushy load onto the counter. A little bit of ground hogging....I had to poop way too early. I was so tired that I had to take a seat on the toilet. There is a little bit of talking on the pot, not too much, but you?ll have to excuse the yawning. LOL I?ve added pictures (you can see a few left over peanuts from yesterday)! As well as aftermath and wiping! Oops I almost forgot, I bend over and tease you with freshly wiped ass.

11211 - A mushy load onto the counter

3429 - Scat clip with a soft log

Great close up of me spreading my cheeks as I push out this soft log. At one point you can see the water splash up from the toilet as the log PLOPS into it. My anus gets rather swollen in this clip. :) Must have been really straining! Towards the end of the clip I sit down on the pot & continue to push. Not a great angle but some good sounds, and you get to see wiping! :)

3429 - Scat clip with a soft log

6570 - Poop Pie

I know you guys love home cooking, so I thought I would make you a special, fresh, home-made apple pie! First I cut up a fresh apple in the kitchen wearing nothing but an apron and then i took it into the bathroom and added a nice hot layer of my steaming shit right on top of the apples! Of course it needed to be juicy so I pissed on the mixture and then I spread it nice and even with a knife and put a little cool whip right on top for you! Enjoy!

6570 - Poop Pie

14397 - Gingers chocolate dessert

This is a clip of Ginger perched on the edge of the toilet with her sexy little asshole right in your face. Another tasty chocolate dessert just for you to eat all up. Wiping and aftermath.

14397 - Gingers chocolate dessert

8811 - 3 in 1 Shitting Compilation

Happy 2012! Lets CELEBRATE with this 3-in-1 clip! Woot Woot! Am I awesome or what? LOL. The 1st clip is of me crouching in front of the tub, watch as I push this mushy stuff out. The 2nd is of me slightly bent over the edge of the counter, asshole out! :) I know how much you LOVE that angle! GREAT view as I push this load out! 3rd angle is a GREAT clip as well, you can really see my asshole puckering in this one as I'm crouching by the tub! Enjoy!!!

8811 - 3 in 1 Shitting Compilation

14472 - How many Girls can one Toilet Slave take Part 3

We train the Toilet Slave to better Performance by pushing him to his Limits. In Part 3, Britany poops into him and cleans him afterwards with the Toilet Brush.

14472 - How many Girls can one Toilet Slave take Part 3

8152 - Naked Toilet

About to jump in the shower, but NOT until I drop this bomb off in the toilet! OMG my tummy hurts. I hate being sick. Its stinky & mushy, hurts coming out. :( Better out then in, right?!?!? Haha. Enjoy my dirty lil' luvs!

8152 - Naked Toilet

2838 - Shitting session

One of my ALL TIME FAVES. Great angles, frontal view & from the back, get to watch my ass as I'm pushing, even do a bit of groundhogging, before pushing out this beautiful load! Showing off my dirty asshole. You'll love it!

2838 - Shitting session

14261 - My boots licker is hungry

Bound to the pillory my little boots licker is waiting for his meal. But first my muddy boots must be cleaned. He does well, so he will now receive his dinner. What a pressure inside of me ? this time we have real power in shooting a huge load directly in his mouth. He chokes, but then swallows the whole portion. Spitting it out again is difficult with a boot in the mouth? *laugh*

14261 - My boots licker is hungry

13897 - Backstage shit

Princess Nikki speaks with Maya while she insert a enema in her asshole. Then she comande her slave to lay down and press all the water mixed with shit directly into his mouth!

13897 - Backstage shit

11935 - Tongue in my shitty ass

In order to get his pain pills nurse Rayven makes her patient watch her pee in a glass drop a huge shit log and for the finale he is made to lick and eat her shitty ass clean.

11935 - Tongue in my shitty ass